Kontakty

Vítejte na kontaktní stránce s pořadím kasin. Obsahuje seznam možností komunikace s našimi operátory. Pokud jste při studiu našeho portálu narazili na nějakou otázku nebo jste našli chybu, dejte nám ihned vědět. Představíme vám dostupné možnosti léčby:

  • Telefonicky.
  • e-mailem.
  • Prostřednictvím online chatu.

Zvolená možnost komunikace vás spojí s podporou. Výběr závisí na vašich preferencích. Zvažte podrobnosti pro každý typ připojení.

Telefonní připojení

Chcete-li kontaktovat podporu, vytočte číslo +7950654356703 Centrum podpory je otevřeno 24 hodin denně. Naši konzultanti jsou připraveni vyslechnout váš problém a poskytnout vám pomoc v angličtině, Česky, ruštině a dalších jazycích. Doba odezvy závisí na vytížení a pohybuje se v rozmezí 1-10 minut.

Mezi výhody telefonování patří:

  • Rychlá reakce odborníků.
  • Reakce v reálném čase na jakoukoli otázku.
  • Volný způsob kontaktu.
  • Nemusíte čekat na odpověď prostřednictvím chatu nebo e-mailu.

Online chat

Nejjednodušší a nejrychlejší možnost, jak komunikovat s legitimním online kasinem a vyřešit problém, když nastane. Chcete-li to provést, najděte na našich webových stránkách chatovací klíč. Je pevná a doprovází vás v každé části. Pro odpověď uveďte své kontaktní údaje a stručně popište svůj dotaz. Odhadovaná doba odezvy – 30 sekund až 1 minuta.

Výhody metody komunikace:

  • Tento kontakt vám umožní nepoužívat jiné služby pro kontaktování podpory.
  • Není třeba potvrzovat vaši totožnost, protože správce má zpočátku přístup k vašemu profilu hráče.
  • Rychlé odpovědi v podrobné formě s doprovodem až do vyřešení problému.
    Maximální rychlost odpovědi na váš dotaz.

E-mail

Nejpomalejší možnost získávání informací od ratingových odborníků. Spočívá v zaslání dopisu s žádostí nebo návrhem na e-mailovou adresu – [email protected] Pokud jste zaregistrováni na našich webových stránkách, napište nám z e-mailové adresy, kterou jste uvedli ve svém profilu.

Výhody e-mailu:

  • Bezplatné zrušení.
  • Možnost ukládat dopisy v klientovi.
  • Získejte pokyny s odkazy a obrázky.

Podrobně popište svůj problém a kontaktujte podporu. To manažerům značně zjednoduší práci a zkrátí čekací doby.


 
Získejte bonus